Shlomit In Berlin

Mao Thai-המסעדה התאילנדית הראשונה בפרנצלאור ברג

In כללי, מסעדות on 25 בדצמבר 2010 at 12:47

Mao Thai היא המסעדה התאילנדית הראשונה במזרח ברלין שלאחר נפילת החומה. מסעדה עם וותק, מאז 1993, וחביבה מאוד על דיירי שכונת פרנצלאור ברג.

הכל חינני במסעדה, העיצוב נעים ומזמין (עם תצוגה של בודהות בחלון המסעדה), המלצריות לבושות בתלבושות תאילנדיות מסורתיות (כך הן לפחות אמרו לי כששאלתי אותן על התלבושות), וההגשה של האוכל הצבעוני משמחת את העין, קדרות בחלב קוקוס מוגשות בכלי חרס יפים, והמנות שמוגשות בצלחת מגיעות עם עיטור של ברבור מרשים מצנון. אתם יכולים להתאים את רמת החריפות של המנה לפי טעמכם, וזה יכול להגיע לרמות גבוהות מאוד של חריפות! (אבל זה מפיה של אשכנזייה מצוייה…)

זה נכון שתוכלו לאכול אוכל תאילנדי הרבה יותר זול בברלין, אבל פה לאוכל אין טעם של מונוסודיום גלוטומט. אני אכלתי רצועות בקר ברוטב קארי אדום  וחלב קוקוס, ירקות ו-3 סוגי חצילים (מעולם לא ידעתי שיש כל כך הרבה סוגי חצילים). בן זוגי חובב מושבע של מנות הברווז שמוגשות במקום. התפריט כל כך ארוך שקשה לבחור בין שלל סוגי המנות (רובן מבושלות בסגנון צפון תאילנדי).

לסיכום: שווה כל ביס.

מחיר: מנות עיקריות נעות בין 12  – 20 יורו.

שעות פתיחה: כול יום מ 12:00-23:30

כתובת:   Wörther Strasse 30, Prenzlauer Berg

תחנת הרכבת הקרובה: טראם- M2

אתר: http://www.maothai.de ( יש עוד שתי מסעדות ברשת הממוקמות  ב-Mitte  האחת תאילנדית, השנייה תאילנדית וסושי- אך לא ביקרתי באחרות כך שאם משהו מכם מגיע לשם, אתם מוזמנים לשלוח לי חוות דעת).

 

כתיבת תגובה